
Szabadság, home office
és távollét igénylés egy felületről
A pandémiás időszak végérvényesen megváltoztatta a munkavégzéshez köthető konvenciókat. A home office, távoli munkavégzés annyira elfogadottá vált, hogy egyes cégeknél teljes részlegek, szervezeti egységek már otthonról végzik a mindennapi feladataikat. A humáinformatika területén emiatt is volt szükség kifejleszteni és kiterjeszteni olyan megoldásokat, amelyek összhangban vannak az új helyzettel és a felhasználói elvárásoknak is megfelelnek.
ÚJ! TÁVOLLÉTEK TERVEZÉSE EGY SZOFTVERBEN
- a munkavállalók könnyedén tervezhetnek, mert nem csak a saját, hanem a csoporttársaik távolléteit is láthatják
- a vezetők számára óriási könnyebbség a szabadság, illetve a home office igényelések elbírálásánál, hogy a hozzájuk tartozó munkatársak távolléteit láthatják egy felületen!
A szoftver használatának előnyei
> Megszüntethető a papír alapú vagy Excelben történő nyilvántartás
> Vállalati előírások automatikus ellenőrzése
> Hatékony folyamat menedzsment
> HR adminisztráció csökkenthető
> Térbeli és időbeli akadályok megszűnése
> “Employer branding”
> Értesítési rendszer



Vezetők, helyettesek és munkavállalók értesítése
Készrejelentésről, jóváhagyásról, visszavonási kérelmekről és tényleges visszavonásokról.
Egyszerű, követhető, gyors megoldás.
kérjen árajánlatot, termékbemutatót!
PIRAMIS™ programjaink bevezetését a minimum 100 fő munkavállalót foglalkoztató vállalatok számára ajánljuk.
Aktuális
videóink